لوستر های مدرن ال ای دی

لوستر های مدرن ال ای دی

لوستر ها یکی از زیبا ترین المان های دکوراسیون داخلی هستند که نه تنها شکوه خاصی دارند بلکه نور خوبی رو برای فضای شما فراهم میکنند.یک لوستر مناسب برای فضای شما میتونه به راحتی نقطه برتر فضای شما باشه و تمامی چشم ها رو به خودش خیره کنه.

وقتی که یک فضا رو به زیبایی دیزاین کردید و همه وسایل رو چیدید حالا دیگه وقت اون هست که با یک نور پردازی زیبا و خاص فضای خودتون را منحصر به فرد کنید.مهم نیست فضایی که شما دیزاین کردید به سبک کلاسیک باشه یا مدرن در هر صورت نور پردازی بخش مهمی از روح فضای شما رو به خودش اختصاص میده.

پیشنهاد ما به شما لوستر های مدرن ال ای دی هستند که نسبت به لوستر های قدیمی مزایای زیادی دارن که میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. مصرف برق بسیار پایین
  2. پرتاب نور فوق العاده عالی
  3. طول عمر بالا
  4. بدنه آلومینیومی و سبک
  5. قابلیت تعویض لامپ ها
  6. قابلیت تنظیم ارتفاع

در ادامه چند تا از پرفروش ترین لوستر های مدرن سال به شما معرفی میکنیم.

لوستر ال ای دی سه دایره

این مدل لوستر یکی از جذابترین و پرفروش ترین محصول های ما هستش که به نظر من هیچ موقع تکراری نمیشه و همیشه جذابیت خودش رو داره.یکی از دلایلی که تکراری نمیشه و همیشه محبوب هست اینه که شما هر مدلی که دوست داشته باشید میتونید شکل قرار گرفتن حلقه هارو تغییر بدید و شکل متفاوتی رو بهش بدید و همیشه تنوع دارید.مثلا میتونید حلقه هارو از بزرگ به کوچیک یا از کوچیک به بزرگ زیر هم بچینید و یا حلقه ها رو توی هم قرار بدید یا به صورت شیب دار زیر هم بچینید و چندین مدل دیگه که با کمی خلاقیت میتونید مدلی که دوست دارید رو درست کنید.

البته این رو هم بگم تنظیم حلقه ها کار بسیار آسونی هست که میتونید به وسیله پیچ رگلاژی این کار رو انجام بدید.

این لوستر در سه رنگ بدنه سفید,مشکی و طلایی و نور آفتابی و مهتابی موجود هست.

لوستر ال ای دی سه مربعی

این مدل لوستر طراحی بسیار خاص و زیبایی داره که با ظرافت بسیار بالایی ساخته شده ارتفاع این لوستر از سقف ۱ متر است ولی قابلیت تنظیم ارتفاع داره یعنی شما به مقدار دلخواه هر چقدر که مورد نیازتون هست میتونید ارتفاع رو تنظیم کنید یا حتی میتونید شکل قرار گیری مربع هارو عوض کنید که باعث میشه شما هم هر چند وقت یک بار توی لوسترتون تنوع ایجاد کنید.

این لوستر پرتاب نور فوق العاده ای داره و نوری که پخش میکنه بسیار زیبا هست و باعث چشم درد نمیشه و مصرف برق بسیار پایینی داره حدود ۶۰ وات یعنی شما میتونید تو کل روز اونو روشن بزارین بدونه اینکه هزینه برق بالایی براتون بیاد.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید